روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل

تجارت و كسب درآمد بيشتر، هميشه يكي از دغدغه هاي اصلي زندگي بوده و هست. براي رونق بخشيدن به اوضاع كسب و كار، داشتن تبليغات و بازاريابي مناسب، امري ضروري است. براي رسيدن به هدف ، داشتن محصولات خوب و با كيفيت يا ارائه خدمات به صورتي حرفه اي و مفيد، به تنهايي كفايت نكرده و نمي توانند درآمد بالاي شما را تضمين كنند، بلكه بايد هنر چگونه فروختن و ترغيب مشتريان بالقوه براي خريد محصولاتتان را بياموزيد.

روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل و مزاياي آن:

تبليغات از طريق راديو و تلويزيون و جرايد، قدمتي ديرينه دارند اما همگام با پيشرفت تكنولوژي و توسعه خدمات اينترنتي، بايد تبليغات نيز شكل جذاب تر و موثرتري به خود بگيرند. براي رسيدن به اين منظور، مي توان از روش هاي زير استفاده نمود.

قدرداني و پشتيباني كسب و كار لوگوي شركت گوگل موفقيت موفقيت هاي بزرگ

استفاده از تبليغات پيكسلي

 

روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل2

 

اين روش كه از اواخر سال ۲۰۰۵ ميلادي مورد استقبال قرار گرفته است در حقيقت، خريد فضاي تبليغاتي محسوب مي شود . هزينه اي كه افراد متقاضي اين شيوه از تبليغات اينترنتي مي پردازند، بر اساس تعداد پيكسل هايي محاسبه مي شود كه تبليغ مورد نظرشان اشغال مي كند. كمترين فضاي قابل فروش ، ۱۰۰ پيكسل (يك بلاك) مي باشد زيرا در فضاي كوچكتر از ۱۰۰ پيكسل، عملا تصاوير شفافيت و وضوح خود را از دست مي دهند. سايت هاي پيكسلي، عملا چيزي جز تبليغات ارائه نمي دهند و بازديدكنندگان، صرفا جهت ديدن تبليغات به اين سايت ها مراجعه مي كنند.

روش هاي جديد تبليغاتي روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل شركت گوگل

تبليغات بنري

حتما براي شما هم پيش آمده است كه در اطراف جاده ها و خيابان ها، بيلبوردهاي رنگارنگي را ببينيد كه براي جلب توجه رانندگان و تبليغ محصولات و خدمات نصب شده اند، تبليغات بنري، يكي ديگر از انواع تبليغات رايج در وب هستند كه در آن، افراد با پرداخت مبالغي در حقيقت قسمتي از يك وب سايت را براي يك مدت زمان مشخص اجاره مي كنند. اين همان نواره هاي تبليغاتي بالاي صفحات وب مي باشد كه با كليك بر روي آن ها، به سايت هاي مرتبط با اين تبليغات لينك مي شويد. شما حتي مي توانيد چند بنر را به صورت چرخشي براي فعاليت هاي مورد نظر خود، فعال نماييد.

تبليغات كليد واژه اي

 

روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل3

 

كليد واژه، به كلمات و يا عباراتي گفته مي شود كه مردم بر روي موتورهاي جستجوگر، سرچ مي كنند. با انتخاب كليد واژه هاي مناسب، مي توانيد مشتري هاي مورد نظر خود را به سايت يا محلي كه مورد نظرتان هست، هدايت كنيد.اين روشي مقرون به صرفه است و در حقيقت، تبليغات هزينه اي به ازاي هر بار كليك كردن است و با هر كليك ، ترافيك را به سمت سايت شما روانه مي كند. در اين زمينه، استفاده از كليد واژه هاي كاربردي و رايج، اهميت زيادي دارد.

تبليغات ايميلي تبليغات شركت گوگل تبليغات كليد واژه اي

 

تبليغات وبلاگي

در دنياي اينترنت، هر كس كه حرفي براي گفتن داشته باشد، در اولين و كم هزينه ترين حالت، مي تواند از وبلاگ نويسي شروع نمايد. در اين روش، بايد خود را به جاي كاربران و مشتريان جوياي كالا يا خدماتي خاص گذاشت و بر حسب نياز آنان به گونه اي هوشمندانه به تبليغ كالاي مورد نظر خود پرداخت. از آنجايي كه انسان موجودي ذاتا بصري است، استفاده از فيلم ها يا تصاوير جالب توجه و مرتبط در كنار نوشته ها و مطالبتان ، به جذابيت كار اضافه مي كند.

 

تبليغات ايميلي (ايميل ماركتينگ)

 

روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل4

 

مدت زمان زيادي است كه فرستادن ايميل، يكي از ابزارهاي ارتباطي مورد علاقه مردم است و ارتباط موثر را براي جذب مشتري ايجاد مي كند و هنوز هم جايگاه خود را مثل گذشته و حتي پر رنگ تر از قبل حفظ كرده است. در صورتي كه ايميل شما بتواند به اندازه كافي جالب توجه باشد، مي توانيد به خواسته خود كه همان جلب مشتري است برسيد و نه تنها با مشتريان سابق خود در ارتباط باشيد و اخبار جديد را به اطلاع آن ها برسانيد، بلكه مي توانيد افراد نيازمند به خدمات خود را با يك ايميل زيبا و تاثيرگذار و بهره مند از فنون روان شناختي، به موافقت با پيشنهادات تجاري مختلف خود، مشتاق نماييد.

 

قدرداني و پشتيباني

اين روش، به دو صورت مستقيم و غير مستقيم قابل انجام است. در روش مستقيم، مي توان از حضور هنرپيشه ها، هنرمندان و يا ساير چهره هاي برجسته در تبليغات استفاده كرد. به عنوان مثال حضور يك هنرپيشه و حمايت او از يك محصول، براي اغلب خريداران، يك دليل كافي به حساب مي آيد تا براي يك بار هم كه شده محصول يا خدمات ارائه شده را امتحان كنند. در روش غير مستقيم، مي توان از نام برند ها يا محصولات در فيلم ها يا ساير برنامه هاي رسانه اي استفاده نمود.

 

تبليغات تشويقي

 

روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل5

 

بازاريابي تشويقي يا Incentive Marketing، يكي ديگر از روش هاي ترغيب مردم براي خريد محصولات و خدمات مورد نظر شماست. از آن جايي كه تقريبا همه افراد به گرفتن هديه و برخورداري از تخفيف علاقه دارند، بر پايه همين اصل مي توان با دادن هدايايي با برند خودتان و يا دادن تخفيفات خاص در فصول مختلف سال، به محبوبيت خود نزد مردم اضافه كنيد و در خاطرشان ماندگار شويد. فراموش نكنيد كه مشتريانتان همواره انتظار دارند تا از اين هدايا و تخفيفات ويژه از جانب شما برخوردار شوند تا آن ها نيز به خريد محصولاتتان ادامه دهند.

 

تبليغات دسته سيار موسيقي

اين روش، يكي از تكنيك هاي تبليغاتي پروپاگاندا است و در آن با استفاده از تكنيك هاي روانشناسي، سعي مي شود تا كاربران را به خريد يك محصول خاص يا بهره مندي از خدماتي ويژه، مشتاق كرد. بايد با چنان هوشمندي و خلاقيتي اين كار را انجام دهيد كه مشتريان در مورد محصولتان به فكر فرو بروند و مشتاق شوند كه از نظريات ساير افراد در اين باره با خبر شوند و در صورت موفقيت شما در قانع كردنشان به خريد از شما، خودشان به يكي از تبليغ كننده هاي پر و پا قرص كالاهايتان تبديل مي شوند.

 

ايجاد صفحه در شبكه هاي اجتماعي

 

روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل6

 

مي توانيد صفحه مخصوص به خود را در شبكه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و انجمن ها ايجاد كنيد و با عباراتي صريح و روشن و در عين حال مبتكرانه، به بيان ويژگي هاي منحصر به فرد محصول خود بپردازيد. دقت داشته باشيد كه در ميان هزاران سايت رنگارنگ و وسوسه كننده، شما بايد حسابي خوش بدرخشيد و يكه تاز ميدان رقابت هاي تنگاتنگ موجود شويد. فراموش نكنيد كه به روز رساني صفحاتتان اهميتي حياتي دارد. اين روش، يكي از هدفمند ترين و موثرترين روش هاي آنلاين ماركتينگ است.

 

تيزرهاي تبليغاتي با نمايش در شبكه هاي ويدئو آنلاين

اين روش، يكي از بهترين و در عين حال جديدترين تكنيك هاي تبليغاتي مي باشد كه در آن با كمترين هزينه مي توان به بالاترين اهداف فروش رسيد. در توليد اين تيزر ها، بايد بر اساس نوع مخاطبانمان، بهترين نوع تبليغ را مشخص كنيم و با توجه به بسترهاي نمايشي موجود، براي اين كار برنامه ريزي نماييم. علاوه بر پخش آنلاين اين تيزرها، مي توان از آن ها جهت نمايش در نمايشگاه ها، سالن هاي كنفرانس و سمينار ها، سالن هاي انتظار ، مانيتورهاي تبليغاتي سطح شهر ها و پخش در ساير رسانه هاي تصويري استفاده نمود.

 

تبليغات موقعيتي

 

روش هاي جديد تبليغاتي شركت گوگل7

 

حتما تا به حال برايتان پيش آمده است كه پس از جستجوي يك عبارت و ورود به صفحه اي از طريق گوگل، با تبليغاتي مرتبط با موضوع مورد جستجوي خود مواجه بشويد. اين نوع از تبليغات كه بسيار متنوع و جالب هستند، به صورتي هوشمندانه و خودكار صورت مي گيرند و اولين بار توسط گوگل راه اندازي شده است. در حقيقت، گوگل از طريق كليد واژه اي كه تايپ شده است، موقعيت كاربر را شخيص مي دهد و تبليغات مرتبط با موضوع مورد نظرش را در معرض ديد او قرار مي دهد.

 

تبليغات در برنامه هاي اندروئيد و ios آيفون

اين تبليغات، براي شركت هايي كه داراي اپليكيشن موبايل هستند مناسب است. از آن جايي كه حدود ۴۰ درصد ترافيك وب در موبايل و ۷ درصد در تبلت و ۵۳ درصد بر روي دسكتاپ ها مي باشد، اين رقم بالاي وسوسه كننده، ما را به استفاده از اين اپليكيشن هاي كاربردي ترغيب مي كند. نوارهاي تبليغاتي اي كه در گوشه و كنار اين برنامه ها به چشم مي خورند نيز يكي از ابزارهاي تبليغاتي خلاقانه هستند.

نتيجه گيري

بر خلاف ده سال گذشته، امروزه دنياي تبليغات گسترش زيادي پيدا كرده است و با توجه به پيشرفت هاي صورت گرفته در زمينه تكنولوژي، روش هاي سنتي تبليغات خدمات و كالاهاي توليدي، كمتر مورد توجه قرار مي گيرند.

بنابراين تبليغات مبتني بر وب، طرفداران زيادي براي خود پيدا كرده اند. اغلب مراجعين به وب سايت هاي مختلف، هدفمند هستند و به تبليغاتي كه به هدف آن ها مرتبط نباشند توجهي نمي كنند. بنابراين در اولين قدم بايد به شناسايي اهداف و نيازهاي كاربران خود بپردازيد.

تبليغات گرافيكي با جلب نظر و توجه بيننده، شما را به هدفتان نزديك مي كند، اما آنچه كه در اين ميان اهميت ويژه اي دارد، رفع زوايد و پرهيز از زياده گويي مي باشد. بايد به گونه اي صريح و روشن، به بيان آنچه كه مي خواهيد بپردازيد. بايد توجه داشته باشيد گاهي شما فقط چند لحظه فرصت داريد تا توجه بازديدكنندگان را جلب كنيد، بنابراين بايد از اين فرصت طلايي خود حداكثر استفاده را ببريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.